مورد اول بدیهی است. با استفاده از دستگاه کپی رنگی شما فقط به نسخه های سیاه و سفید محدود نمی شوید. فراتر از این، اگر یک دستگاه چاپ رنگی داشته باشید. می توانید در صورت نیاز به ارائه مدارک بسیار بهتر جلوه کنید. زیرا چاپ رنگی باعث می شود نمودارها بسیار خواندنی تر و حرفه ای تر به نظر برسند. همانطور که می دانید مدارک رنگی چشم نوازتر هستند. و به راحتی با استفاده از دستگاه چاپگر رنگی، می توان توجه شخص را به قسمت خاصی از نمودار جلب کرد.
اگر شما مواردی را تولید می کنید که مشتری خارجی باید آن را ببیند. تأثیری را که تصاویر روشن و واضح برخوردار هستند را در نظر بگیرید. بدیهی است که رنگ ها نگاه مخاطب را به خود جلب می کنند. بنابراین استفاده از آن برای ارتباط با مشتریان ضروری است. علاوه بر این باید “مشتریان” داخلی خود را نیز در نظر بگیرید. آیا نیاز دارید یک محصول یا ابتکار جدید را در طی یک معرفی و ارائه بفروشید؟ باید بدانید که قطعا استفاده استراتژیک از چاپ رنگی می تواند. تاثیری به سزایی در ارائه شما بگذارد.
تحقیقات نشان می دهد که چاپ اسناد تجاری به صورت رنگی ، درک و عمل مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.
بسیاری از مردم بر این باورند که چاپ رنگی گرانتر و کندتر از چاپ فعلی آنها است. برای بسیاری از مشاغل ، چاپ رنگی با مراجعه به یک شرکت چاپی انجام پذیر بوده و فقط به چند دلیل خاص استفاده می شود. اما امروزه ماشین آلات و فن آوری های جدید حتی به مشاغل کوچک نیز اجازه می دهند از مزایای چاپ رنگی بهره مند شوند. بازگرداندن کارهای چاپی به داخل شرکتتان امکان کنترل بیشتر ، بدون افزایش هزینه ها یا کاهش سرعت چاپ را فراهم می آورد. چاپ رنگی مزایای بسیاری از جمله افزایش درک مشتری ، انگیزه و حفظ مشتری را ارائه می دهد.
با وجود راه حل های مناسب ، چاپ رنگی می تواند. به بخشی مؤثر در استراتژی چاپ دفتر شما تبدیل شود. برای جلب توجه افراد در جلسه هنگامی که از رنگ استفاده می کنید. زمان کمتری طول می کشد تا آن ها را تحت تاثیر قرار دهید. هرچه توجه شما به مدارکی که برای ارائه آماده می کنید. بهتر شود، وقت بیشتری صرفه جویی می کنید. در پایان متوجه خواهید شد که این فقط یک سرمایه گذاری خوب در شرکت شما است.
انواع مختلفی از دستگاه های کپی رنگی در بازار وجود دارد. چند نکته در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع دستگاه کپی شرکت شما احتیاج دارد وجود دارد. این موارد بستگی به این موضوع دارند که نسخه های چاپ شده. را فقط برای خودتان چاپ می کنید. و یا باید نسخه ها کاملا واضح و شفاف باشند؟ آیا ااستفاده از رنگ بسیار برجسته و ضروری است؟
آیا نیاز دارید تا با استفاده از نخسه های چاپی بسیار حرفه ای به نظر برسید؟ اگر اینگونه باشد ، باید یک دستگاه کپی رنگی را در نظر بگیرید. آن ها بهترین نسخه های رندگی را که می توانید تهیه کنید تولید می کنند. اگر آنقدر مهم نیست ، می توانید برای صرفه جویی در هزینه ، به سراغ یک دستگاه کپی رنگی سطح پایین یا یک دستگاه کپی سیاه و سفید بروید. همیشه باید در نظر داشته باشید که از دستگاه کپی لیزری رنگی استفاده کنید. اکثر شرکت ها در یک مقطع زمانی به یکی از آن ها احتیاج دارند و شما بعداً مجبور نخواهید شد که یکی دیگر را بخرید.
دستگاه های کپی سیاه و سفید برای چاپ اسنادی که تنها شامل متن می شوند، چاپ های بسیار خوبی را انجام می دهند. اگر کارهایی که همیشه در تجارت خود انجام می دهید تنها چاپ متنی را شامل می شود، احتمالاً به یک دستگاه کپی رنگی نیاز نخواهید داشت. بر خلاف نخسه های متنی، چاپ گرافیک و تصاویر به روش سیاه و سفید گرایش ناامید کننده ای دارد.
زیرا دستیابی به همان سطح کیفیت و وضوح موجود در چاپگر رنگی امکان پذیر نیست. اگر محصول چاپی شما مبتنی بر ارتباطات است. (یعنی برای انتقال اطلاعات) و می خواهید تا حد امکان موثر باشد. به یک دستگاه کپی رنگی احتیاج خواهید داشت زیرا خطوط واضح و رنگ های واضح باعث مخاطب می شوند.
چاپ رنگی با کیفیت بالا می تواند از خلاقیت و نوآوری فوق العاده در کلاس پشتیبانی کند. رنگ به طور طبیعی برای همه دانش آموزان جذاب است و یک پل مفید بین دنیای دیجیتال و چاپ را فراهم می کند. بومیان دیجیتالی امروز (که قبلاً به تعامل با محتوای رنگ در دستگاه های تلفن همراه خود عادت کرده اند) در موارد چاپ رنگی دریافت بیشتری از مطالب خواهند داشت. با این وجود، چاپ های سیاه و سفید ممکن است برعکس عمل کرده و اشتیاق دانش آموزان را از بین ببرد زیرا در مقایسه با رسانه های تعاملی که دانش آموزان به طور مرتب از آن استفاده می کنند، سیاه و سفید می تواند کمی آنالوگ به نظر برسد و جذابیت بصری نداشته باشد.
در مقابل، رنگ می تواند تصورات آن ها را برانگیزد و روند طوفان مغزی را که برای پروژه های خلاقانه و تعامل دانش آموزان ضروری است تسهیل کند. چاپ رنگی به ویژه به دلیل این که بسیار متنوع است، یک ویژگی قدرتمند برای مربیان امروز محسوب می شود. رنگ دانش آموزان را درگیر کرده و الهام بخش بوده و تفکر خلاق و انتقادی را که برای طوفان مغزی بسیار مهم است تسهیل می کند.