کاربران تهرانی برای دریافت سرویس های مورد نیازشان در زمینه محصولات توشیبا، مشکل چندانی ندارند و به راحتی می توانند به نمایندگی این برند در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنند. اما ساکنین سایر استانها، همیشه مشکلاتی در این زمینه داشته اند. مراجعه به تهران هم هزینه بر است و هم نیاز به صرف زمان طولانی دارد. از طرفی، ممکن است محصول مورد نظر در حین جابجایی ضربه خورده و مشکلات آن تشدید گردد. برای رفع این قبیل مشکلات و رفاه هرچه بیشتر مشتریان عزیز، نمایندگی توشیبا در شهرستان ها راه اندازی شده است.
این شعب، امکانی را فراهم کرده اند که کاربران دیگر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی تهران نداشته باشند و بتوانند سرویس های مورد نیازشان را در اسرع وقت دریافت نمایند. کافی است شما عزیزان، محصول مورد با نمایندگی توشیبا تماس گرفته و ضمن دریافت راهنمایی های لازم، دستگاه کپی، پرینتر، لپ تاپ، تبلت، هارد، سرور، کولر گازی، تلویزیون و … خود را به این نمایندگی ارسال کنید. پس از انجام تعمیرات، دستگاه به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با نحوه خدمات رسانی نمایندگی توشیبا در شهرستان ها، به ادامه مطلب توجه فرمایید.
همانطور که اشاره کردیم، شعب شهرستان نمایندگی مجاز توشیبا ، سرویس های متنوع و متعددی را به کاربران و مشتریان عزیز ارائه می دهند. عرضه تولیدات جدید توشیبا به صورت اورجینال، ارائه مشاوره تخصصی فروش، تعمیرات توشیبا، تعمیر انواع یخچال توشیبا، تعمیرات دستگاه کپی، ترمیم و رفع ایرادات پرینتر توشیبا، بررسی و تعمیر انواع تلویزیون toshiba ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ توشیبا ، تعمیرات گسترده سرورهای توشیبا، ترمیم تبلت toshiba، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت، تعمیرات هارد، بازیابی اطلاعات انواع هارد توشیبا، ارائه مشاوره تعمیرات و مواردی از این دست، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی توشیبا در شهرستان ها به کاربران ارائه می شود.
اگرچه نمایندگی Toshiba در شهرستان ها در زمینه فروش محصولات این برند نیز فعالیت هایی دارد، اما اساس کار این مجموعه، تعمیرات می باشد. تعمیرات توشیبا در شهرستان ها، تقریبا همه محصولات این برند را شامل می شود. کارشناسان خبره تعمیرات ماشین های اداری، لوازم خانگی، لپ تاپ و سایر محصولات الکترونیکی در واحدهای مجزای این مرکز فعالیت می کنند.
به دلیل استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته در هریک از این واحدها، می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظرتان به شکل حرفه ای ترمیم شده و به شما تحویل داده خواهد شد. پس از ارسال محصول، دستگاه به واحد مربوطه منتقل می شود و توسط کادر فنی آن واحد، مورد بررسی قرار می گیرد. پس از عیب یابی و تشخیص بخش های آسیب دیده، مناسب ترین روش تعمیری انتخاب و اجرا می گردد. در نهایت، محصول به صورت کامل تعمیر شده و در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
پس از این که محصول مورد نظر خود را به نمایندگی رسمی توشیبا در شهرستان ها ارسال کردید، روند زیر در این مجموعه انجام می گردد
تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی تعمیرات.
آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت کامل کاربر.
گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه و کسب اجازه از وی.
تعویض قطعات معیوب در صورت رضایت مشتری.
تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر و اطمینان از سالم بودن آن.
ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه.
ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر با توجه به نکاتی مثل بسته بندی درست و … برای پیشگیری از آسیب دیدگی دستگاه.
ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر در نمایندگی توشیبا در شهرستان ها.
شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه و ارسال آن همراه محصول.
درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی.
تحویل دستگاه توسط رابط نمایندگی رسمیtoshiba در شهرستان ها.
ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.