شماره تماس
09141780935//09129151016
زیراکس 5855 ، 5845 - چاپگر دات آی آر

زیراکس 5855 ، 5845

 زیراکس 5855

دستگاه کپی زیراکس 5855 که با نام اصلی xerox workcentre 5855 شناخته می‌شود. محصولی با کیفیت از شرکت زیراکس است. که امکان چاپ تصاویری با وضوح و کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه، یک دستگاه سه کاره است که با کمک آن می‌توانید کپی، پرینت و اسکن انجام دهید. خصوصیات و ویژگی‌های این دستگاه کپی آن را برای استفاده در دفاتر اداری و فنی مناسب می‌کند. این دستگاه کپی پر سرعت می‌تواند. پاسخگوس خوبی برای نیازهای محل کار شما در روزهای شلوغ و پر مشغله کاری باشد. این دستگاه یک دستگاه کپی ایستاده با ابعاد بزرگ و وزن زیاد است. که مناسب فضاهای اداری بوده و به سختی می‌توان آن را جا به جا کرد.

دستگاه فتوکپی زیراکس

دستگاه‌های کپی، دستگاه‌هایی هستند. که امروزه به طور گسترده در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و نقش بسیار مهمی را در زندگی انسان امروزی و روند کارهای اداری ایفا می‌کنند. امروزه برای انجام هر کار رسمی و اداری لازم است. که شهروندان از مدارک و اسناد مختلفی کپی تهیه کنند. انجام این کارها بر عهده دستگاه‌های کپی است. دستگاه‌های کپی در مدل‌ها و سایزهای مختلفی موجود هستند. و گاه می‌توان حتی آن‌ها را در خانه‌ها مشاهده کرد.

برند زیراکس

زیراکس یکی از برندهای معروف و نام آشنا در زمینه تولید دستگاه‌های کپی در سطح جهانی است. دستگاه‌های کپی تولیدی شرکت آمریکایی زیراکس، نخستین دستگاه‌های کپی پشت و رو بودند که به ایران وارد شدند. به همین علت است که گاه مردم کپی‌های دو رو را زیراکس می‌نامند. در هر حال اگر به دنبال خرید یک دستگاه کپی باکیفیت و با دوام بالا هستید، ما خرید دستگاه کپی زیراکس 5855 را به شما توصیه می‌کنیم.چنان چه شما قصد دارید این دستگاه را برای محل کار خود خریداری کنید. باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. و ابتدا به طور کامل با ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت‌های این دستگاه کپی آشنا شوید.

ویژگی‌های زیراکس 5855

دستگاه زیراکس 5855 یکی از مدل‌های پر سرعت و با کیفیت زیراکس 5855 است. که نسبت به هزینه‌های پرداختی شما برای خرید، تصاویری با کیفیت فوق العاده را برای شما تولید می‌کند.

لیست درایور های موجود برای دستگاه زیراکس 5855 ، 5845


درایور ویندوز 7, 64 بیت